İade Koşulları
İADE VE DEĞİŞİM
Ürün Değişim İşlemleri
Satın almış olduğunuz ürün/ürünler ile ilgili değişim talebinizi, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içerisinde yapabilirsiniz. Satın almış olduğunuz ürün/ürünler de değişim işlemini yapabilmeniz için aşağıdaki adımları uygulamanız gerekmektedir.
Tarafınıza gönderilen faturanın alt kısmında bulunan Değişim/İade talep bölümü(Değişim yapmak istediğiniz ürünün renk, beden ve numara bilgileri belirtmeniz ve imzalı olması kaydıyla) eksiksiz doldurmanız gerekmektedir. Faturanın nüshasını da geri göndermeniz gerekmektedir.
Ürün, teslim alındığı zaman ki hali ile orijinal ambalajında ve de orijinal faturası ile birlikte gönderime hazır olmalıdır.Ürün paketlerinin üzerinde, koli bandı veya herhangi bir yazı yazarak deforme olmamalıdır. Bu şekilde gönderilecek kargolar kabul edilmeyecektir.
Değişim için stoklarımızdaki son durumunu öğrenmek ve doğruluğunu teyit etmek için www.karpixderi.com.tr bilgi alabilir veya 0850 305 79 56 nolu hattımızdan müşteri hizmetlerimize 0535 928 95 80 nolu whatsapp destek hattımızdan 09:30 ile 18:30 arası ulaşabilirsiniz.
Göndermiş olduğunuz ürünlerin fatura arkasında herhangi bir talep belirtilmemesi durumunda veya yukarıda belirtildiği gibi ürünün stok karşılığı olmayan siparişler max. 1 - 5 iş günü içerisinde müşteri hizmetlerimiz tarafından aranarak veya sms atılarak bilgilendiriliyor olacaksınız.
Yukarıda belirtilen işlemleri tamamladıktan sonra ürününüzün değişimini ÜCRETSİZ KARGO avantajı ile aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz.
Adres : MNG KARGO / İADE KARGO KODU : 743 571 140
Ürün İade İşlemleri
Tüketici Kanunun Cayma Hakkı maddesi gereğince 14 iş günü içerisinde, satın almış olduğunuz ürün/ürünleri aşağıdaki aşamaları tamamladıktan sonra İADE işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Tarafınıza gönderilen faturanın alt kısmında bulunan Değişim/İade talep bölümü (İade sebebi belirterek ve imzalı olması kaydıyla) eksiksiz doldurmanız gerekmektedir.
Ürünlerin etiketleri ve de bilgilendirme yapışkanları çıkarılmamış olmalı ve ürüne zarar verilmeden denenmiş olmalıdır. Ürünlerin, bütün aksesuarları ve ambalaj malzemeleri de dâhil olmak üzere eksiksiz bir şekilde, hiç bir açıdan zarar görmemiş, kullanılmamış ve de yeniden satılabilecek durumda olmaları gerekmektedir.
Hijyenik Nedenlerden Dolayı Mayo,Çorap,Tozluk gibi ürünlerin iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır.
Ürün, teslim alındığı zaman ki hali ile orijinal ambalajında ve de orijinal faturası ile birlikte gönderime hazır olmalıdır. (Ürün paketlerinin üzerinde, koli bandı veya herhangi bir yazı yazarak deforme olmamalıdır.Bu şekilde gönderilecek kargolar kabul edilmeyecektir.)
Gönderimlerinizi, MNG KARGO İADE KARGO KODU : 743 571 140 ile göndermeniz gerekmektedir. Bu kargo dışında tarafımıza gönderilecek ürünler kabul edilmeyecektir.
Yukarıda belirtilen işlemleri tamamladıktan sonra ürününüzün İadesini ÜCRETSİZ KARGO avantajı ile aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz.
Tekrar Kargo Nasıl Talep Edebilirim?
Sipariş etmiş olduğunuz ürünler ile alakalı teslim alamadığınız kapıda nakit ödemeli siparişler herhangi bir ödeme bulunmadığı için otomatik olarak sistem üzerinde iptal edilir.
Kredi kartı - Banka Havalesi veya Metropol siparişleri için teslim alamadığınız kargolar için ürün tekrar bizlere ulaştığında tekrar kargo talep edebilirsiniz.
Cayma Hakkımı Nasıl Kullanabilirim?
Ürünü www.gostreet.com.tr adresinden aldıysanız ve dışarıda kullanmadıysanız, teslim aldığınız süre 14 günü geçmediyse iade etmek istediğiniz ürünü, ürünün faturası ile birlikte iade değişim formunun arkasında bulunan ilgili bölümü doldurduktan sonra yurtiçi kargo ile karşı ödemeli fatura adresimize (MNG KARGO : ....................) gönderebilirsiniz.
Kapıda Nakit Ödeme ve Kapıda Kredi Kartı Ödeme seçeneği ile vermiş olduğunuz ürünlerin iade işlemleri için İ-Ban numaranız, hangi bankaya ait olduğu ve banka hesap sahibinin ismini faturada belirtilen alana yazmalısınız. İade işleminiz ödeme şeklinize göre maksimum 10 iş günü içinde tamamlanacaktır.